رد کردن لینک ها

کارخانه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند به بهره برداری رسید

با حضور وزیر تعاون،کار ورفاه اجتماعی،یک کارخانه تولید لوازم آرایشی وبهداشتی در سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی، در سفر وزیر تعاون،کار ورفاه اجتماعی به استان خراسان جنوبی،درجریان بازدید از سازمان منطقه ویژه اقتصادی،یک کارخانه تولید لوازم آرایشی وبهداشتی به بهره برداری رسید.

خزایی مدیر عامل کارخانه تولید لوازم آرایشی وبهداشتی در حاشیه افتتاح این کارخانه گفت:کارخانه تولیدی لوازم آرایشی و بهداشتی که عملیات اجرایی آن سال ۱۴۰۰ در منطقه ویژه اقصادی بیرجند آغاز شد، با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد.

وی افزود:۲۵ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی برای راه‌اندازی این واحد تولیدی سرمایه‌گذاری شده است و فاز اول پروژه همزمان با نهمین روز دهه فجر به بهره‌برداری رسید.

خزایی گفت:این کارخانه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی با زیربنای هزار و ۲۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۹ هزار متر مربع احداث شده که برای ۲۲ نفر به صورت مستقیم و ۳۵۰ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه مواد اولیه ما از بهترین و با کیفیت ترین مواد تهیه شده است، اذعان داشت :تلاش داریم در ایجاد اشتغال و بهبود کسب وکار در خراسان جنوبی نفش موثری داشته باشیم.

وی ادامه داد :منطقه ویژه اقتصادی مزیت های خیلی خوبی برای سرمایه گذاران دارد و از طرف دیگر تمام مجوزهای لازم برای راه اندازی یک واحد تولیدی ظرف ۷۲ساعت صادر می شود.

خزایی هم چنین از تلاش های بی وقفه مدیریت سازمان منطقه ویژه اقتصادی که همراهی خیلی خوبی با واحدهای تولیدی و صنعتی دارد، قدردانی کرد.

انتهای پیام/

به گفتگو بپیوندید

ما را دنبال کنید

اینستاگرام

تلگرام