رد کردن لینک ها

کاشت نهال به یاد شهید “محمدپور” در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند + عکس

در مراسم روز درختکاری یک نهال درخت به نام شهید محمدهادی محمدپور با حضور والدین شهدا در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند کاشته شد و این درخت به نام شهید پلاک کوبی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی،مراسم روز درختکاری در بیرجند به میزبانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی با حضور استاندار، رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی استان، قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان و تعدادی از مدیران دستگاههای اجرایی به همراه والدین شهید محمد هادی محمد پور برگزار شد.

با عنایت به تأکید و توجه  استاندار به تولید، اشتغال و صنعت استان، منطقه ویژه اقتصادی به عنوان یک قطب اقتصادی، برای مراسم روز درختکاری درنظر گرفته شد.

حضور والدبن شهید محمدپور

یکی از زیبایی‌های این مراسم حضور پدرومادر شهید محمد هادی محمدپور بود، والدین شهید با وجود آنکه سن و سال زیادی داشتند و دچار بیماری بودند اما در مراسمی که به نام فرزند شهیدشان بود حضور یافتند .

مادر شهید محمدپور در بدو ورود به سالن جلسه با گلهای نرگس خوش بو وخوش عطر خود فضای مراسم را عطر آگین کرد.در همان ابتدای مراسم هنگام ورود استاندار خراسان جنوبی،مادر شهید از جای بلند شد ویک دسته گل نرگس تقدیم استاندار کرد.

در بین مراسم هرگاه نامی از فرزند شهیدش برده می شد چشمان مادر بارانی می شد وبر تصویر فرزندش بوسه می زد.در بخش دیگری از برنامه به نام ویاد وشهید یک نهال درخت کاشته وبه یادان شهید پلاک کوبی شد ونهال دیگر هم به نام استاندار خراسان جنوبی کاشته وپلاک کوبی شد.

گزارش تصویری این مراسم را در ادامه بیننده باشید:

به گفتگو بپیوندید

ما را دنبال کنید

اینستاگرام

تلگرام