رد کردن لینک ها

یک سوم صادرات کل کشور محصولات تولیدی در مناطق ویژه اقتصادی است/تلاش برای بهبود فضای کسب وکار

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی وویژه اقتصادی با بیان اینکه برای بهبود فضای کسب وکار در مناطق ویژه اقتصادی برنامه جدی داریم گفت: یک سوم صادرات کل کشور محصولات تولیدی در مناطق ویژه اقتصادی است.

به گزارش روابط عمومی وامور بین المل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی، دکترحجت عبدالملکی در جریان  سفر ریاست جمهور به استان خراسان جنوبی،ودر  نشست طلایه داران پیشرفت ایران ویژه فرصت‌های سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی،با اشاره به حضور رئیس جمهور در تنها منطقه ویژه اقتصادی بخش خصوصی در کشور اظهار داشت:حضور شخص رئیس جمهور در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند که صد رصد توسط بخش خصوصی ایجاد واداره می‌شود، برای فعالان این مجموعه نقطعه عطف ومهمی است.

وی با بیان اینکه یک سوم کل صادرات کشور محصولاتی است که در مناطق ویژه اقتصادی تولید میشود افزود: در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی ۷ هزارمیلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

دبیرشورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی وویژه افتصادی کشور با بیان اینکه بخش خصوصی با راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی در خراسان جنوبی توانسته است برای هزارو۸۰۰ نفر شغل ایجاد کند گفت:آمادگی داریم تا سرمایه گذاران در مناطق ویژه اقتصادی از جمله منطقه ویه اقتصادی خراسان جنوبی سرمایه گذاری کنند.

عبدالملکی با بیان اینکه در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی در سایت مرزی با توجه به استقبالی که سرمایه گذاران داشتند محدودیت زمین برای واگذاری داریم، اما در سایت مرکزی زمین آماده واگذاری است افزود: پیگیر هستیم تا به سرعت برای افزایش عرضه زمین اقدام کنیم.

وی بیان داشت: برنامه جدی برای بهبود کسب وکار در مناطق ویژه اقتصادی داریم تا سرمایه گذاری‌ها به بهترین روش در این نقاط انجام شود.

انتهای پیام/

به گفتگو بپیوندید

ما را دنبال کنید

اینستاگرام

تلگرام