خراسان جنوبی نیازمند ورود سرمایهگذاران است
استاندار خراسان جنوبی گفت: این استان فرصتهای خوبی در زمینه سرمایهگذاری دارد و نیازمند ورود سرمایهگذاران است که در این خصوص حمایتهای لازم را خواهیم داشت. به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی جواد قناعت در نشست طلایهداران پیشرفت










